Kanser için en iyi "tedavi" oluşmasını engellemek için. Araştırma değerlendirilmesi devam etmektedir ve kanser sayısının artmasını ilişkili olabilir yaşam tarzı faktörlerine çevre. Bu risk faktörlerinin belirlenmesi, bireylerin sipariş kanserine yakalanma riskini azaltmak için yaşam tarzı seçimleri değiştirmek için izin verebilir.
Milyon Kadın Eğitim İngiltere'de 1.3 milyon alkol içeren bir anket sosyodemografik ve kişisel bilgileri ilgili yanıt orta yaşlı kadınlar dahil. Bu kadınlar yıllardır bir çaba nasıl üreme ve yaşam tarzı faktörlerine kadın sağlığı etkileyecek belirlemek için izledi.
Bu çalışmada elde edilen veriler kullanıldı biraz üzerinde 1.200.000 kadınların Milyon Kadın Çalışma, bazı kadınlar önceden var olan kanser dayalı hariç veya ilgili bilgileri soru alınmadı çünkü. kohort Hakkında dörtte biri hiç alkol bildirdi. Ortalama günde bir içki olması ile alkol,% 98 haftada az 21 içeceklerin tüketilmesi, rapor kalan kadınların. (Daha azı üç içecekler günlük ılımlı alkol tüketiminin düşük kabul edilir.)
Kadınların 7,2 yıllık süre boyunca 68.775 invazif kanserlerin meydana gelen ortalama takip edildi. Artan alkol tüketimi bazı kanserlerin artmış riski ile ilişkili bulunmuştur. Her ek içki günlük tüketilen ile, meme kanseri risk / farinks kanseri% 11, oral kavite tarafından% 29,% 22,% 44,% 24 oranında karaciğer kanseri ve toplam kanseri gırtlak kanseri özofagus kanseri ile 6 arttı %.
Araştırmacılar, ılımlı alkol tüketiminin düşük sonucuna varmıştır. Dergisi Ulusal Kanser Enstitüsü belli kanserlerin riskini artırır. 2009
Terramed İttifak kar amacı gütmeyen bir hayır kurumu araştırma adanmış, eğitim ve meme kanseri sözcülük. Bir Terramed İttifak vizyon sadaka temelli araştırma ve eğitim birimi ile bu topluluk ve İnternet kullanıcılarının sağlamaktır. Sözcülük kanseri meme eğitim yoluyla hastalık bu azaltılması için önemli.: Için herhangi bir istek ve sorularınız için lütfen olarak bize cancer@terramedalliance.us www.terramedalliance.us



